Ekonomi

Interpublic Group ilk çeyrek kazançlarını tahminler doğrultusunda açıkladı

NEW YORK – Interpublic Group of Cos. (NYSE: IPG) ilk çeyrek düzeltilmiş hisse başına karını (EPS) 0,36 $ olarak açıklayarak analistlerin 0,35 $’lık konsensüs tahminini marjinal bir şekilde aştı.

Şirketin çeyrek dönemdeki toplam geliri 2,5 milyar dolara ulaşarak analistler tarafından 2,19 milyar dolar olarak belirlenen beklentileri aştı. Bu rakamlara rağmen, IPG’nin hisse senedi değişmedi ve kazanç açıklamasına nötr bir piyasa tepkisine işaret etti.

Raporlanan gelir, bir önceki yılın ilk çeyreğine göre %0,3’lük hafif bir artışı temsil ederken, organik büyüme %1,3 olarak gerçekleşti. Ancak şirketin faaliyet geliri geçen yılın aynı dönemindeki 188,3 milyon $’a kıyasla 184,2 milyon $’a gerilerken, net gelir üzerinden düzeltilmiş EBITA marjı %9,4 olarak gerçekleşti.

IPG CEO’su Philippe Krakowsky sonuçlarla ilgili olarak şunları söyledi: “Bugün açıkladığımız ilk çeyrek sonuçları yıla sağlam bir başlangıç yaptığımızı ve 2024 hedeflerimizle uyumlu olduğunu gösteriyor.” Krakowsky, şirketin veri ve teknoloji odaklı medya teklifleri, sağlık hizmetleri pazarlaması ve halkla ilişkiler alanlarındaki güçlü performansını büyümenin temel itici güçleri olarak vurguladı. Krakowsky ayrıca, şirketin tüm yıl organik büyüme hedefi olan %1-2’nin üst sınırına ulaşma kabiliyetini etkileyebilecek yeni bir müşteri kararına rağmen, pazarlamacı duyarlılığındaki iyileşmelere ve aktif bir yeni iş hattına dikkat çekti.

IPG’nin bilançosu, 31 Mart 2024 itibariyle toplam 1,93 milyar dolar olan nakit ve nakit benzerleri ile güçlü kalmaya devam ediyor. Şirket ayrıca hissedarlara sermaye geri dönüşü taahhüdünü sürdürerek toplam 62,4 milyon dolar maliyetle 1,9 milyon hisseyi geri satın aldı ve ilk çeyrekte hisse başına 0,330 dolar adi hisse senedi nakit temettüsü ödedi.

İleriye dönük olarak IPG, tekliflerini geliştirmeye ve Generative AI gibi yeni teknolojileri pazarlama hizmetleri yeteneklerine entegre etmeye odaklanmaya devam ediyor. Şirketin Adobe ile ortaklığı ve Acxiom veri ürünlerinin dağıtımının, tüketiciler ve markalar arasında daha derin bağlantılar oluşturarak pazarlamacılar için daha fazla büyüme ve iş sonuçları sağlaması bekleniyor.

3. parti reklam. Investing.com’un sunduğu veya önerdiği bir teklif değildir. Feragat detaylarına buradan bakın veya reklamları kaldırın

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu